maandag 29 april 2013

Fijne Koninginnedag!

Net als velen van jullie ben ik ook creatief bezig geweest voor Koninginnedag.
Het is tenslotte een bijzondere dag morgen!

Het begon al op het werk.
Als collega's hebben we een vlaggenlijn gemaakt voor in de winkel.
Het thema; Koninginnedag.
Met zo'n 20 collega's is het een hele lange lijn geworden.
Ik ben aan het haken geweest.
Het is een Granny geworden met een kroontje in het midden.
De cijfers heb ik gemaakt van vilt.
Toen alles op de stof zat heb ik het nog met oranje om gehaakt.
Hier mijn vlaggetje;


Ook thuis hebben we het gezellig gemaakt met haaksels en bloemetjes.




Allemaal een héél fijne Koninginnedag toegewenst!

Lieve groet,

Linda



1 opmerking:

  1. Een mooi vlaggetje heb je gemaakt.Jammer dat hij voor de winkel was.Anders had je hem thuis op kunnen hangen.Je kroontjes zijn ook leuk geworden.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!