vrijdag 7 december 2012

Verschillende haaksels!

Er zijn de laatste tijd weer wat haaksels afgemaakt maar ik had nog geen tijd gehad (of mezelf geen tijd gegund?) om even foto's te maken van de creaties.

Eerst had ik onderstaande herfst-items gemaakt.
De patronen komen uit Hobby Handig editie 169.
Leuk om te doen en het doet gelijk zo herfst-achtig aan, die oranje kleur.
Een 'lievebeestje' erop als lief detail.






Ook haakte ik de muis uit het boekje Babycadeautjes haken, van Annemarie Arts.
Het is een super leuk boekje met, naast deze muis (officieel groot kaasblok met 2 muizen erop);
Guido Ooievaar
Rammelhamer
Sjakie Stapelslak
Helikopter
Vliegtuig
Saartje Muziekschaap
Geluksvogelmobile

Babycadeautjes haken
Super leuk boekje



Muis uit 'Babycadeautjes haken'



Van de vogelmobile heb ik ook vogeltjes gemaakt en één ervan als tas hanger voor mijn dochter gemaakt.
Zo leuk, met al die gekleurde franjes eronderuit!
Jorina was er gelijk verliefd op.
De 'turquoise' heeft ze nu dus aan haar grijze tas hangen.
Op school kreeg ze echt enthousiaste reacties!






Dat was het weer even voor vandaag.
Vanmorgen zag ik een prachtige mandarijn petit four op het blog van Grietje staan.
Dat zal één van m'n volgende werkjes zijn op haakgebied.
Verder moet ik nodig achter de naaimachine om twee shirtjes voor Ilse af te maken.
Als ik een uurtje ga zitten kunnen ze af zijn denk ik.
Toch zo maar snel gaan doen, dan kan ze er morgen misschien één aan onder haar rode blazer!

Een warme groet,



1 opmerking:

  1. Wat een mooie herfst creatie!! En de vogeltjes zijn ook heel lief. Ik mis af en toe toch een post van je want ik zie dat je taartschaal al aardig gevuld is,staat gezellig zeg! Ik vind het ontzettend leuk om te zien en af en toe te doen maar ik ga meer voor de grotere objecten,ik ben denk ik te ongeduldig voor dat gefriemel.Shirtjes al af? Groet uit O-A

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!