dinsdag 22 januari 2013

Bijbelhoes

Afgelopen zaterdag is onze lieve dochter Jorina 14 jaar geworden.
Ik zie haar nog met haar zwarte haartjes in de wieg liggen en nu...
Kleintjes worden groot!

Voor haar verjaardag wilde ze graag een nieuw bijbeltje hebben.
Nou, dat vind ik een prachtig cadeau!
Maar ja, dan wil je er nog iets van jezelf inleggen...
Dus heb ik van canvas en kant/lint er een hoes omheen gemaakt.
Ze is er erg blij mee.


Aan de lintjes onderaan hangen bedeltjes.
Via Carola-sieraden kwam ik aan het ichthus-visje.
Carola heeft heel veel bedeltjes met christelijke symbolen.

Enne... als jullie willen zien wat Jorina allemaal maakt (die is nl. ook heel crea);
Neem dan een kijkje op haar site ;)

Groet,




6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met dochterlief!
    Mooi gemaakt, daar zal ze zeker blij mee zijn en haar bijbeltje blijft zo mooi!

    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt zeg!! Helemaal in stijl! Groet uit een prachtige polder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dankbaar werkje. Leuk!
    De sieraden verkopen ze ook hier in de stad zag ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verkoop je hem ook?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Britt!
      Deze is niet te koop, maar stuur me even een mailtje, dan kijk ik wat ik voor je kan doen.
      Groetjes, Linda

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige hoes! Dank je wel voor de tip van de bedels, ik ga er zeker eens rondneuzen. Ik heb dit jaar bedels besteld bij Creadream, een kralen-shop die heel veel keus heeft en goede service. Ik zocht materiaal voor een low-budget project en vond metal-look lichtzilveren kruisjes en zelfs (iets grotere en duurdere) harten met een bijbeltekst erop. Ik moest ze wel tussen de boeddha's vandaan plukken...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!