donderdag 6 november 2014

Naaiwerk

Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Dus fijn als de kleding voor de kinderen weer aangevuld word.
Voor onze oudste dochter
naaide ik van een couponnetje wintertricot van
de Stoffenkraam een makkelijk rokje.



Ik tekende van een passend rokje een patroon na.
Het rok-deel en de pas maakte ik allebei van dubbele stof;
lekker warm voor de winter en het is mooi stevig.


Onze jongste dochter kon wel wat leggings gebruiken.
Een saai werkje maar je hebt in 'no time'
een stapeltje af.
Ik tekende een goed passende legging na als patroon.
Een paar maakte ik er van sweat-tricot;
iets dikker en dus warmer,
heerlijk als je bijna een uur moet fietsen naar school.




lieve groet,

Linda



8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk stofje van het rokje! En leggings maak ik tegenwoordig ook zelf, in allerlei kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rokje is erg leuk! Ja, leggings zitten zo in elkaar. Handig, zo'n voorraadje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je het rokje leuk gecombineerd! Heel mooi,ik vind de stof ook super natuurlijk;)! En zelf leggings maken is heel handig en zo gebeurd. groet uit O-A

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig die leggings. Het rokje staat erg leuk! Leuk met zo'n kleur vestje! Dinsdag zetten we 'm weer in zijn vijf....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben met elsa eens...de rokje staat prachtig...ik moet ook bij tanken ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk rokje! Lekker productief geweest zeg! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk stof en je dochter heeft weer een leuk stelletje!
    De verleiding is wel erg groot he om stof te kopen als je het verkoopt!!!!
    Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!